środa, 17 grudnia 2014

RECENZJA SYNERGEN 3 in 1

Dawno nie było u mnie żadnej recenzji, dziś postanowiłam to nadrobić.



Od Producenta " Specjalna formuła pielęgnacyjna z cynkiem i glinką oczyszcza skórę i równomiernie matuje cerę. Kwas salicylowy w widoczny sposób usuwa zanieczyszczenia skóry i zapobiega tworzeniu się pryszczy i wągrów."

Produkt do mycia twarzy, peeling i maseczka. 3 w 1.
Kosmetyk dostępny w drogerii  Rossmann za około 7 zł. 

MOJA OPINIA 

Używałam już kilku preparatów do mycia twarzy, peelingów i maseczek, ale jeszcze nigdy produktu 3 w 1. 
Skusiłam się na ten kosmetyk i powiem wam, że nie żałuję. 
Bardzo przyjemny i bardzo łatwy do rozprowadzania na twarzy.
Łatwo zmywalny, jeśli jest stosowany jako maseczka. 
Na mojej twarzy po jego stosowaniu pojawia się znacznie mniej wyprysków. 
Mnie nie uczula. 
Kosmetyk może być dobry dla osób ze skłonnościami do zmian trądzikowych.
 



8 komentarzy: